معرفی قرابت معنایی نشر الگو
نوشته شده توسط : نازنین نمازی

قرابت معنایی نشر الگو  

کتاب درسی کتاب قرابت معنایی کنکور نشر الگو جامع از چندین بخش اصلی تشکیل شده است که هر یک را جداگانه بررسی خواهیم کرد. بخش مفاهیم تکراری یکی از ارکان اصلی آموزش کتاب است که در آن مفاهیمی را که اغلب در کنکور یافت می شوند و نیاز به یادگیری دارند ، بررسی می کند. این بخش از 65 مفهوم تشکیل شده است که همه آنها با کنکور و کتاب درسی مطابقت دارند و در هر حالت توضیح مختصری در مورد چندین سطر به اضافه چندین بیت آورده شده است که آیاتی از داخل و خارج کتاب است. و پوشش خوب که مفهوم

این کتاب ، کتابی با ضخامت متوسط ​​780 صفحه است. موضوع کتاب مربوط به دانشگاه ها و دبیرستان های ایران ، کنکور و ادبیات فارسی است. کتاب کامل قرابت معنایی  سیستم جدید نشر الگو  که به صورت بسیار جامع برای پایه های 10-12 تهیه شده است ، یک منبع بسیار جامع برای آزمون های کنکور قرابت معنایی  برای داوطلبان کنکور 1399-1401 است.

قسمت دوم که عمده کتاب درسی است ، تحلیل مفهومی عبارات سه کتاب درسی 10 فارسی ، 11 فارسی و 12 فارسی است. توجه داشته باشید که درج مفهوم با معنی بیت متفاوت است و دانستن مفهوم در کنکور کافی است و در این کتاب درسی نیز همین رویکرد اتخاذ شده است. البته ، برای هر مفهوم ، ما تعدادی بیت از کتاب را می بینیم که به نظر می رسد تعداد زیادی است و ممکن است برای برخی از داوطلبان کنکور ایده آل باشد. به طور کلی این قسمت در سطح کتاب های ورودی و امتحانات است و با مطالعه آن می توانید به تست های اصلی کتاب کامل قرابت معنایی  نشر الگو  کنکور پاسخ دهید و این قسمت به دانش آموزان ضعیف بیشتر کمک می کند ، زیرا احتمال یادگیری مفاهیم بیشتر است و معادل آن نیاز به آیات.

بر خلاف بسیاری از کتابهایی که تستها را به سه کتاب دهم ، یازدهم و دوازدهم تقسیم کرده اند ، در کتاب جامع قرابت معنایی  کنکور نشر الگو  ، بخش بزرگی از آزمونها از این تقسیم بندی پیروی نمی کنند. ما می دانیم که پیشرفت در بحث میل گام به گام و تدریجی در آزمون ها است ، و این کتاب به جای اینکه آزمون به درس را به درس بخوانیم که معنی آن درس را می دانیم ، حاوی تست هایی به نام "راهبه شب" است که ارزیابی می کند 5 تست در یک صفحه. این بدان معناست که شما باید هر شب 5 امتحان بدهید که البته موضوع خاصی ندارند و کم کم پیشرفت کنید.

 

این رویکرد اتخاذ شده را می توان راهی خوب برای پیشرفت دانش آموزان دانست و البته ممکن است برای دانشجویان بسیار ضعیف چندان خوشایند نباشد و آنها در آن گیر کنند. البته اگر اراده و پشتکار داشته باشید می توانید از این سد عبور کنید. تقریباً نیمی از آزمون ها (740 تست از 1454 آزمون) در همان قسمت نیمه شب برگزار می شود و بقیه به صورت دروس تدریس می شوند ، در این میان تعداد زیادی از آزمون های كنكور و امتحان امتحان برجسته است. (بهترین مدارس) و یکی نیز از قلم استفاده می کند. به طور کلی ، پوشش مطالب و انواع استاندارد متنوع است و سطح کنکور را دنبال می کند. با این حال ، به ندرت یک آزمون بسیار دشوار و چالش برانگیز در نظر گرفته می شود.

 

پاسخ تست ها در کتاب جامع کنکور قرابت معنایی  نشر الگو  تا آنجا که ممکن است کم حجم بوده و حاوی امتیازات جزئی نیست. البته خود نویسنده در مقدمه توضیح داده است که عمداً روشی را در پیش گرفته است که ذهن خود دانش آموز را تحلیل می کند و نیازی به پاسخ ندارد. در هر صورت به خاطر داشته باشید که با پاسخ تشریحی مفصلی روبرو نخواهید شد. به طور کلی ، اگر می خواهیم به طور کلی به آزمون کتاب نگاه کنیم ، ابتدا باید به تعداد زیادی تست که همه نمی توانند قبول شوند ، توجه کنیم. البته اگر شخصی بتواند همه تست ها را تمرین کند ، با توجه به روند کلی کتاب ، بعید است نتیجه نامطلوبی در کنکور سراسری کسب کند.

اگر بخواهیم در مورد کتاب کامل قرابت معنایی  از سیستم جدید نشر الگو  خلاصه ای ارائه دهیم ، می توان گفت این کتاب یک کتاب کامل و کامل است که سعی کرده است تمام مفاهیم و مطالب دروس زبان فارسی در سال دوم تخلیه دانشکده. کتاب جامع قرابت معنایی  سیستم جدید نشر الگو  با استفاده از تست های عملی که به آنها ارائه داده اید ، توانسته است سطح دانش آموزان را بصورت مرحله به درس و در مفاهیم و نکاتی که ممکن است وجود داشته باشد ، بالا ببرد. درس به صورت ناهار و درس. به کمک تست های موجود در این کتاب می توانید همزمان با یادگیری درس ، تست های این کتاب را نیز شرکت کنید.

 

این کتاب همچنین توانسته است بیشترین پرکاربرد آیات و مفاهیم را تفکیک کرده و برای دانشجویان بیشتر توضیح دهد. به طور کلی ، باید در مورد کتاب قرابت معنایی  کامل سیستم جدید نشر الگو  گفت.





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 بهمن 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: